top of page
I N F O
Bestellen / Wijzigen / Annuleren
T e r u g n a a r
Hoe bestellen?
A) liefst per e-mail met een van onze bestellijsten die te downloaden zijn
B) telefonisch vóór 10.45 of ná 13.00 uur
C) in de winkel
Tot wanneer bestellen?
Als het erg druk is bestaat altijd de kans dat wij op een bepaald moment VOL zitten en geen bestellingen meer kunnen aannemen,
ook al besteld u dan vóór of op de hieronder genoemde uiterlijke besteldagen.
"Op tijd" wordt dus altijd bepaald door de omstandigheden.
Zo kan de ene keer 3 dagen vooraf "op tijd" zijn en
een andere keer 6 dagen vooraf al "te laat".
Bestel (of reserveer) daarom altijd zo vroeg mogelijk!
Onder "normale" omstandigheden gelden de volgende bestelmomenten:
Bestelling voor Za. of Zo. ---->bestel uiterlijk woensdag voorafgaand tot 16:00 uur
Bestelling voor overige dagen ----> tussen bestel- en leveringsdag min. 2 volle werkdagen
Tot wanneer wijzigen of annuleren
- Bestelling voor Za, Zo of Ma ----> wijzig of annuleer UITERLIJK woensdag voorafgaand
vóór 16:00 uur;
- Bestelling voor Di. of Wo ---> wijzig of annuleer UITERLIJK zaterdag voorafgaand;
- Bestelling voor Do. of Vr. ---> wijzig of annuleer UITERLIJK de maandag resp. de
dinsdag voorafgaand, ook weer binnen winkelopeningstijden. (Op maandag uitsluitend
per e-mail, omdat wij dan gesloten zijn).
Na bovengenoemde momenten starten wij met de planningen, uitdraai van werklijsten, de inkoop, enz. en gaan wij dus kosten maken.
Daarom zijn wijzigingen of annuleringen ná deze momenten NIET MEER MOGELIJK.
Eindejaars feestdagen
Voor 24 , 25 + 26 december leveren wij aan catering alléén wat in onze jaarlijkse kerstfolder staat.
Niet alleen vóór Kerstmis, maar ook tussen Kerstmis en Nieuwjaar gelden andere openingstijden. Houdt voor catering dan ook onze kerstfolder (op de website) in de gaten, waarin altijd een overzicht is opgenomen van de openingstijden in de laatste 2 weken van het jaar.
bottom of page